Boże Narodzenie

Nasze Święta

14:43,0 Comments


Święta i już po świętach...

Siedzę sobie na mojej kanapie, w rogu choinka i lampki, dzieci śpią a ja wspominam i oglądam zdjęcia ze świąt.

Przed świętami miały pojawić się dwa posty, niestety przeziębienie, Igora, jelitówka Niny i świąteczne przygotowania razem spowodowały że postów tych nie było (wiem i przepraszam Was), nie dałam rady :(

Przypominam sobie pierwsze Boże Narodzenia Niny (kurczę przecież to było jakby wczoraj). A teraz moja gwiazda ma już niedługo cztery lata! Taka dorosła, rozumna już dziewczyneczka. Igor jeszcze nie dawno siedział w brzuchu a  teraz buszował przy choince, ściągał bombki, zjadał lampki choinkowe i polował na pierniczki w czekoladzie, których mu nie wolno. Taki mały łobuziaczek. Cudownie było patrzeć na jego pierwsze reakcje, pierwsze spotkanie z choinką, pierwsze rozpakowanie prezentów, pierwsze dzielenie się opłatkiem (ależ mu smakował).

Święta spędziliśmy rodzinnie, cudownie z ogromną ilością prezentów i jeszcze większą ilością jedzenia :) 

Na zakończenie wspomnień wrzucam kilka zdjęć z Naszych przedświątecznych przygotowań i  świąt i na tym kończymy temat Bożego Narodzenia na ten rok.

Pamiętacie moją listę przedświątecznychobowiązków? Cieszę się ogromnie, że większość udało mi się zrealizować, a to czego nie daliśmy rady zrobić przed świętami (np. wyjście na łyżwy) planuję zrealizować w najbliższym czasie :) 






























A już niebawem Sylwester a po nim… ROCZEK IGORA. Ależ się stresuję, chciałabym, żeby był idealny. Już w głowie mam milion myśli: jacy goście? Jakie prezenty? Jaki tort i wystrój? 

Mogą wpaść Ci w oko także:

0 komentarze: