RR

RR czyli rozmówki rodzinne

12:50,2 Comments

Moje gadające dziecko czasami rozbraja mnie do łez ze swoimi tekstami.Niestety wiele z nich gdzieś mi już umknęły, a szkoda. Dlatego właśnie powstaje nowa kategoria nazwana RR czyli Rozmówki Rodzinne. Będę wrzucała tu króciutkie posty z najlepszymi tekstami rodzinnymi. Taki nasz mały rodzinny pamiętniczek :) A może i Wam się spodoba.

Dziś wrzucam jedną z bardzo poważnych rozmów z moją córką. Temat niesamowicie ciężki ale młoda wykończyła mnie przy tej rozmowie i opadły mi ręce ;)

Nina do Igora: " Igoooooool, nolmalnie Cię chyba uduse, znowu wszystko wyrzuciłeś"
Ja: Ninko nie wolno tak mówić
N: a dlaczego
Ja: nie wolno mówić komuś, że się go udusi
N: a jak się kogoś udusi to on nie żyje? 
Ja: tak
minęło kilka godzin i rozmowa o całkowicie innym temacie
N: mamo, a czy Ty masz babcię i dziadka?
Ja: nie kochanie nie mam
N: a dlaczego?
Ja: no wiesz moja babcia i dziadek już nie żyją
N: udusiłaś ich?

nie wiedziałam czy się śmiać czy płakać? 

Mogą wpaść Ci w oko także:

2 komentarze:

  1. Ja sie smieje.��Nie moge sie doczekac tekstow mojej cory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami chciałabym choć jeden dzień bez tłumaczenia 500 razy i odpowiadania na "a dlacego" ;) Nasza Nina gada jak najęta :)

      Usuń