Toruń

Kreatywna Mama cz 3 - Wykadrowane Marzenia

03:42,0 Comments

Dziś kolejna odsłona cyklu kreatywna Mama. Przedstawiam Wam dziś Aśkę i jej pasję, która zrodziła się...oczywiście po urodzeniu dziecka :) Poczytajcie co pisze o sobie Asia, koniecznie zajrzyjcie na Jej FP.

"Z wykształcenia jestem humanistką, lecz z zamiłowania fotografem rodzinnym.  Pasja zrodziła się wraz z narodzeniem mojego dziś pięcioletniego syna Ksawerego. Pragnęłam całym swoim sercem uchwycić każdy grymas wtedy jeszcze niemowlęcia. Przez te kilka lat aparat stał się moim przyjacielem, towarzyszy mi w każdej chwili rejestrując to co widzę "sercem matki". Jest to świat pełen emocji, przepełniony barwami dzieciństwa i beztroską która przystaje dziecku. Dzisiaj już wiem, że z fotografii czerpię satysfakcje i swoistą samorealizacje, dlatego też niezmiernie ciesze się, że ludzie ufając mojemu oku proszą mnie o zdjęcia swojej rodziny."


Wykadrowane Marzenia - koniecznie odwiedźcie, komentujcie i zostawiajcie znak po sobie. Jestem pewna, że te zdjęcia zachwyca Was tak samo jak mnie!











Mogą wpaść Ci w oko także:

0 komentarze: