Dziecko

Roczek - inspiracje

05:35,0 Comments

partybox

Jejku rok temu wybierałam się do szpitala. Aż nie mogę uwierzyć, że 12 miesięcy minęło tak szybko? Ale jak? kiedy?

O tym co czuję, o moich przemyśleniach napiszę Wam następnym razem. Teraz jednak od kilku dni spędza mi sen z powiek impreza urodzinowa.  Styczeń jest u nas obfity w imprezy. Począwszy od 9 i urodzin A, przez urodziny Igora, imieninki Niny i skończywszy na moich urodzinach 31. Imprezę jednak robimy jedną – co by nie było zawsze to oszczędność, a zresztą kto by do nas na wieś przyjeżdżał co tydzień :D W tym roku jednak jest to głównie impreza urodzinowa mojego już prawie dorosłego synusia!

Internet przekopałam wzdłuż i wszerz (no dobra tylko wszerz, bo choroby, które nas dopadły nie pozwoliły na więcej ). Inspiracji trochę znalazłam, z każdej czerpię część. W większości niestety albo nierealnym jest zdobycie całego kompletu dekoracji, albo cena powala na kolana, albo część ozdób i dekoracji jest wręcz tandetna i niepotrzebna moim zdaniem.

Uwielbiam planowanie nawet takich małym imprez napędza mnie to energią i daje kopa do działania :)

Planowanie zaczęłam (w mojej głowie póki co) etapami.

Po pierwsze kolorystyka dekoracji. W związku z tym, że od kilku lat żyję w „dziefcinkowym świecie” jak mawia moja córa, to wybór kolorystyki dla chłopca nie był dla mnie łatwy. Podobają mi się zestawienia musztardowe z granatem, uwielbiam beże w każdej postaci albo też bardziej energetyczny granat i czerwień. Ostatecznie jednak zdecydowałam się na klasyczny błękit, biel i szarości (eh kocham szarości :))
partybudzik

partybudzik

partybox
Po drugie motyw przewodni i dekoracja tortu. I tu znowu problem, bo przecież tyle tego jest. Samochody, pociągi, dinozaury, piraci i cała masa innych bohaterów. Igor jest jednak jeszcze malutki i nie ma ani ulubionej bajki, ani ulubionej postaci czy zabawki. Stwierdziłam, że za rok będziemy myśleć o pociągach i piratach, a póki mam maluszka to na dekoracjach będzie po prostu miś. :) 
partybudzik


Kolejny element to tort. Od jakiegoś czasu zakochałam się w pieczeniu słodkości. Zatem zamówienie tortu z cukierni  całkowicie odpada. Chociaż na stronie torty po twojemu znalazłam tort który byłby spełnieniem marzeń - cudo po prostu! Chcę wykonać go sama. W Internecie mnóstwo inspiracji. Ja jednak nie potrzebuję tortu piętrowego, choć wyglądają pięknie. Nie chcę też tortu obłożonego masą cukrową. Oczywiście wyglądają one cudownie i można z masy wykonać niemal każdą dekorację a z torcika uczynić małe dzieło sztuki, jednak ważne są dla mnie też walory smakowe. Masa cukrowa jest tak słodka, że zabija smak ciasta. Zatem torcik będzie udekorowany minimalistycznie, kremem śmietanowym i tylko miś siedzący na górze będzie z masy. Całość w kolorystyce błękitno-szarej.


torty po twojemu

Po przejrzeniu miliona zdjęć, wiem także czego absolutnie nie może u nas zabraknąć:
- słodki bar i to co szalenie mi się podoba to małe słodycze (ciasteczka, beziki, cukierki) powkładane w szklane słoiki, kielichy itp. Wprost zakochałam się w nich. Do tego mufinki i może jakieś ciasteczka?
źródło

- pompony to kolejna moja miłość. Zarówno te tiulowe jak i z papieru. Zamówiłam tiul i wstążkę, w domu mam trochę bibuły i chcę wykonać je samodzielnie – trzymajcie kciuki, żeby mi się udało!
partybudzik
-nie może zabraknąć oczywiście balonów, tym bardziej, że Igor bardzo je lubi. Marzyły mi się takie z helem, jednak koszt butli mnie nieco odstraszył i chyba poprzestanę na zwykłych.

partybudzik

Do tego jeszcze jakiś baner urodzinowy i mam nadzieję, że będzie pięknie:) Efektem końcowym na pewno się pochwalę.


A może Wy możecie podsunąć mi jeszcze jakiś pomysł!??


Mogą wpaść Ci w oko także:

0 komentarze: