Dziecko

Dzień Dziecka

03:07,0 Comments


O dniu mamy znowu nie było choć miało być :( ale za to wyrobiłam się o dziwo i  dziś o  Dniu Dziecka.

Od mniej więcej dwóch tygodni z nasileniem w ostatnim tygodniu na różnych stronach i blogach pojawiają się listy i propozycje prezentów z okazji Dnia Dziecka. Czasami przeglądam je z ciekawości i nie raz udało mi się wypatrzeć ciekawe zabawki, gry czy inne gadżety.  Dlaczego jednak moje dzieci nie dostaną nowych drogich zabawek?

W natłoku codziennych obowiązków zawsze brakuje nam czasu. Ile razy mówicie „Kochanie za chwilkę”, „kotku zaczekaj moment”, „nie teraz”, itd.? Mnie niestety ostatnio często to się zdarza. Dlatego właśnie Dzień Dziecka chcę spędzić inaczej.

Każdego dnia staram się okazywać moim dzieciom miłość. Przytulam, całuję, rozmawiam. Zawsze jednak czuję, że powinnam dać z siebie więcej. Więcej się bawić, więcej przytulać, więcej rozmawiać i śmiać się razem z tymi dwiema najważniejszymi istotkami na świecie.  Jednak niestety obiad sam się nie ugotuje, pranie samo nie zrobi i tak oto często mój czas pochłaniają codzienne obowiązki. Tego dnia chcę żeby było inaczej. Moje dzieci zasługują na to, żeby ten dzień był cały dla nich i z nimi. Zamiast porównywać ceny kolejnej lalki w sklepach szukam fajnych miejsc na rodzinny wypad. Wesołe miasteczko? Rodzinny piknik? Spacer w parku, rower albo rolki. Nie wiem jeszcze co to będzie.  Wiem, że na pewno razem. Tak bez gotowania, sprzątania i prasowania. Bez słów „za chwilę”, „nie teraz”, „zaczekaj”. Bo żaden prezent nie będzie lepszy od czasu spędzonego z mamą i tatą. Żadna lalka, rower czy hulajnoga nie wynagrodzą chwil, które powinny być spędzone z rodzicami. Dzieciństwo jest jedno i chcę żeby moje dzieci miały wspaniałe wspomnienia. Wiem, że jedne dzień w roku to za mało, ale skoro jest tak wyjątkowa okazja to dlaczego mamy ją stracić?

Ja mam jeden plan!  Zostawiam obiad, sprzątanie, prasowanie i jestem cała dla nich! Dla moich dzieci. A jakie Wy macie plany na ten jeden z najbardziej wyjątkowych dni w roku?

A dla czytelników z Torunia zostawiam link z imprezami na weekend:

Mogą wpaść Ci w oko także:

0 komentarze: